}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

En deal!

Jag ska säga en sak. Inte för att det någonsin kommer hända. Men om jag skulle få 1000 läsare lovar jag att skaffa en egen domän ;) Smart va?

Nu har jag slappat, ska typ ta kort, typ sånt som jag lärde mig ifrån fototidningen :)
Men nu väntar jag typ på att, jag vet inte...
Jag har sjukt tråkigt. Jag vill vara hungrig, men jag är inte det!
Det är typ hemskt!
Lyssnar på musik, det räknas iallfall som något ;)

Jag älskar mina turtroll!

(förlåt att jag inte tar nya bilder, men känner inte att ta ett kort på mig just nu, jag ser för eländig ut!)

Kommentarer
Postat av: maija <33

min bild....

2011-02-12 @ 18:58:31
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0