}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God Morgon. Eller nåt...

Jag vaknade för typ 1½ timme sen. Men när jag är nyvaken är jag så himla okreativ :o
Därför tycker jag inte om att blogga på morgonen. Jag är mer av en nattyp ;)
Idag har jag ingen aning om vad jag vill göra, bara slappa typ. Ladda upp inför imorgon då vi åker till sälen :)
Okej, för att göra ett tråkigt inlägg kul kan jag berätta en sak som typ var ja... fail!
I mitt badrum så har jag en almanacka, då har jag inte tänkt på att det har stått Mars innan nu. Jag läser inte direkt månaden men det är något som liksom fastnar i huvudet. Då tänkte jag typ såhär "om det är mars, då borde pappa fått sin bil och blogg.se appen kommit ut!" så jag går in i badrummet. Ja, då har jag hoppat över en månad. Ja så blir det när man längtar för mycket till våren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0