}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God Morgon Sömntutor!

Goddag alla min små (eller stora för den delen) läsare. Jag vaknade en dryg timma sedan. Idag är det bara en sak planerad. Träning. Men vill liksom hitta på något innan. Menmen... Måste lämna filmen på Hemmakväll, så det kommer ju ta en stund, och jag kan inte gå till stan, eftersom den stänger typ 14.00. Så jag kan inte gå och kolla på kläder i samband med att jag lämnar filmen. Nu väntar en stor skål med hallonyoghurt på mig, men inte förrän Simpsons klockan, 11.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0