}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hej.På.Dej.!

När jag kom hem från skolan kom jag på att min dator och iPad var hos Roger eftersom det var planerat att jag skulle åka dit efter skolan, men så blev det inte. Men mamma hämtade de, och nu sitter jag vid datorn och typ tråkar ihjäl mig. Fast när man chattar med Elin, blir det lätt roligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0