}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma ~ iPadblogg

Nu ska jag förklara varför jag inte bloggat. Direkt när jag kom hem gick jag för att köpa Alla hjärtans dag presenter. När jag kom hem kom även mamma hem, och då gav jag henne presenten, då kom jag på att jag glömt en sak i skolan så jag sprang dit ( 5 min bort). När jag kom hem kom Emma och Roger hit och vi åt, sen var det bara att byta om till friidrotten, men nu är jag hemma och snart tar jag fram datorn (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0