}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Jag heter Koizumi

Jag hade inget speciellt för mig så jag googlade "Vad heter jag på Japanska?"

Och fick fram en sida som heter Rumandmonkey eller något sådant. Jag skrev in mitt namn och fick fram det här:

My authentic japanese name is 小泉 Koizumi (small spring of water) 恵美 Emi (blessed with beauty).

(Uttalas Kojsumi, och EmI)

Det var ju skoj, fast jag vet inte om jag vill köra på Koizumi eller Emi :)

Klickar ni här så kommer ni till den sidan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0