}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Jag vet...

Min familj är lite udda. En (hmm...) inte "så smart" bror. En applenörd till pappa och en AIK nörd till mamma.
Ja, hon kom nyss in på mitt rum och SKREK: AIK VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN!! sen dansande hon
någon typ av "segerdans" och ja...
kul.
Hahhaaahhaha. Min familj är bara wiööööörd!'

Sen har jag ju en knäpp kanin som tänkte "Nu rymmer jag upp i skogen och letar efter något kul"! seriöst
han var i SKOGEN, som mest består av berg... ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa....

Du får ha lite förståelse för din mamma.... inte så ofta AIK vinner ju...:-) och apple är ju bara superbäst!

2011-02-22 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0