}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Kanske?

Jag är typ, påväg att bli sjuk... Fast mitt immunförsvar är grymt. Iallafall. Jag satt du och mådde sjukt (XD)
dåligt, så när jag vaknade skulle jag till musiken, sen lämnade vi in snowboarden på slipning...
Men nu är vi hemma, och jag ska blogga MYCKET!
Men nu måste jag hitta mina bortsprugna läppstift :o


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vill du vara med oc tävla om ett halsband? Klicka här: http://selb.blogg.se/2011/february/tavling.html

2011-02-08 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0