}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Plugg, plugg ~ iPad blogg

Har hjälpt Emma att plugga HELA kvällen och därför har jag i te haft tid med er ;) Vi har haft kul, filmat lite och så, men det är inget jag visar här. Privata saker såsom pruttar, sexuallkunskap och näsor. Ni förstår liksom... Jag tror både Emma och jag kan hela Afrika nu :o snacka om Pro! Men nu ska jag lägga mig, vi härs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0