}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Var på stan nyss :)

Vi lämnade filmen, men vi hann in en snabbis på Gina och se där. Ett par byxor ville följa med hem, och jag är så snäll att de fick det :) Visar en bild på de senare.
Nu är det en halvtimme kvar tills jag ska gå, alltså måste jag börja byta om typ nu. Nej, jag måste äta först,  utsvulten. Typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0