}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Gud, jag är helt slut.

Kom hem vi halv 11 igår. Oj, jag har ju glömt att förklara vart jag igår.
Det var ett disco på Arenan (jag vet faktiskt inte vad det är för nåt) men det var nåt rum med grymt härlig musik  (:
Det var en av de roligaste kvällarna jag haft! Gud vi skrek och dansa, och typ alla glodde på oss, haha.
Men nu har jag vaknat med världens halsont, täppt och hosta ;/
Nu ska ni få se såkallade "vimmelbilder"




Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0