}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Idag kommer pappa :)

Om en dryg halvtimme kommer nog pappa sätta sig på tåget (;
Han är här över helgen och han får hjälpa mig med mitt PS2 spel jag inte fattar. Hm...
Smart ska jag väl ta lite bilder, och sätta in kontakten till datorn, den dör om typ nu...
Nee jag räddade den :)
Jag har inget vettigt att skriva som ni märker ;)

Sköna personer!

Kommentarer
Postat av: maija <33

snygg headet ;D

vem gjorde den??

2011-01-28 @ 14:48:36
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0