}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Inga undantag!

Jag brukar ju numera avsluta dagen med ett modeinlägg, därför ska jag ta fixa ett nu.
Men inte det jag brukar ha, utan nu med kosmetika.




Anledningen till att jag just valde de här produkterna var på grund av deras annorlunda utseende^^
För priser och flera produkter kan ni klicka på bilderna! (:
Jag tyckte läppstiftet såg coolast ut, men helst skulle jag nog vilja ha "Tear Drop Liner", går ni in och kollar närmare på den förstår ni nog varför :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0