}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Jag blogga inte förrän jag vet svaret...

Nu är det så att en kompis till mig, hon bor nära mitt gamla hus. Hon har inte sett Ferrari i buren. Så jag vet inte om han är död eller inte.
Men de som tog hand om honom sa att de skulle ringa om något hände, men nu har de inte gjort det. Antingen är han då bortflyttad, död eller inomhus. Och jag har ingen blogglust förrän jag vet vad som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0