}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Lycklig!

Igår kväll dog min laddare till rosa datorn och den slutade funka helt! Så idag tänkte vi köpa en ny, så vi åkte till Siba men de hade ingen. När vi kom hem så tänkte mamma köpa en ny sladd på nätet. Jag tänkte bara kolla igen om den funka, för säkerhetsskull. Gissa vad!? Den funkade!

Dagen jag fick min dator. Förra julen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0