}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Mamma åker skidor och jag vill ut!

Men jag orkar inte. Jag ska ta vara på den här dagen (det vill säga mysa) Men mamma tycker att jag ska dra ut. Så jag kanske kör på det. Men inte nu. Det är ju Simpsons på TV. 
Har precis bytt om, eller satt på mig ett par shorts. (;

Hahah. Jag var bara tvungen ;)

Kommentarer
Postat av: Maija <3

otroligt vacker bild xD

2011-01-09 @ 20:00:21
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/
Postat av: Kyler8269

Greetings. This site is so full of information

2011-06-10 @ 09:36:32
URL: http://kyler8269.blog366.com

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0