}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Nattbloggning

Maija är så social med sitt lilla spel på sin iPod, typ Cut the rope låter det som. Socialt xdd
Imorgon ska vi åka skidet=Kuuuuuul! Blir första för den här säsongen då (hade tänkt skriva år,
men ja, det har ju gått 2 dagar in på det nya året. Sååå...)
Tänkte ta en bild eller två och redigera lite kul(t) på Picnik. Har ju väldig tråkig nu, med tanke
på den sociala vännen jag har brevid mig...
Amen Elin är ju inne så då kan jag väl ändå ha kul.

Bild från nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0