}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ny sida!

Jag är på väldigt gott humör just nu, för när jag "browsade" runt på nätet hittade jag en ny sida, med lolitakläder! (:
Och nu tänkte jag visa er några kläder jag blev helt förälskade i!




Dock är sidan Amerikansk, därför blir det dyrt med frakting.
Det jag gillade med den här sidan är att det är ett väldigt stort utbud av just Lolita kläder. Men det finns även andra kläder. Jag råder er som tycker om Lolita/Kawaii eller vilken annan stil att kika in här!
Men det mesta var dyrt, vilket inte var så jättebra, om man tänker på med fraktning också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0