}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Roligare Byxor.

När jag kollar på modesidor kollar jag oftast på kjolar eller tröjor. 
Men för en gångs skull gick jag faktiskt in och kollade på byxor. Och ja, vad kan man säga? Jag blev helt kär!




På sidan Asiajam.com kan du köpa de här! Men kom ihåg frakten! Så plussa alltid på lite extra på priset som står!

Kommentarer
Postat av: Maija <3

Jag gillade shortsen :D speciellt de rutiga!!!!!!

2011-01-09 @ 00:19:58
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0