}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Fotboll

Just nu så tränar jag och pappa lite fotboll, lite fintar och att skruva. Eller vi tränar inte JUST NU, det är riktigt varmt väder så vi sitter i skuggan och tar en paus. Senare ska vi äta kyckling, tog faktiskt bilder på de! Men som ni kanske märkt så kommer jag lägga upp bilder på kvällen, från hela dagen. Och idag så har jag åkt gokart och åkt segway, så de bilderna vill ni inte missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0