}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Harry Potter and the chamber of secrets

Nu visas Harry Potter 2 på trean. Ni vet när han var liten och söt. Innan han blev äldre och galen. Okej jag erkänner att jag tycker mer om de filmerna som var innan än de som visas nu.
Helt klart!
Trean är min klara favorit :)
Men jag tycker om sjuan också, nej... Nu fick jag beslutsångest.
Jag gillar alla lika mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0