}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Mot pappas kompis!

Eller nåt, jag är inte bäst på sånt. Iallafall är jag klarfixad och så, luggen tog kortast tid. Det trodde du inte va, mamma ? ;)
Jag tar med mig stora kameran eftersom (Marie tror jag hon hette) har en hund, som heter typ Lexie. Och jag älskar att ta kort på djur så är ju kameran ett måste!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sööööt <3 :)

2011-07-05 @ 20:33:49
URL: http://ikevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0