}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Riccardo

Okey, vi snackar om sjukt god glass, tips till alla er som är i Tylösand. Fast det är ganska svårt att hitta dit, släng in en kommentar så tr jag ett inlägg om hur man kommer dit :) Nu tar vi en snabb tur till Halmstad, vi tänkt kolla på en boll som studsar på vattnet, och ev. Ett nattlinne till mig eftersom jag glömde mitt hemma, smart som jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0