}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Tidsfördriv;

133 tonårsfrågor.
- som alla tonåringar måste göra :] 

- Fyra frågor om förhållande 
är du singel? Jupp
tror du på kärlek vid första ögonkast? Ja
hur många har du varit kär i? Jag orkar inte räkna, trööött
är du kär just nu? nej

- Tio frågor om dig själv
namn? Emma ES Wagner
när fyller du år? 5 maj
några piercingar? Bara i öronen
vad har du på dig just nu? Samma som jag visade tidigare
vilken årstid är bäst? Gillar alla! :)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Jadu.
vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är väldigt utåtriktad
vad är du bra på? att skratta, skulle jag tro?
vem älskar du mest på denna jord? Mina vänner, min familj, och Ferrari ♥
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Både och, helst tillsammans med någon.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? Mina närmaste
vem är den roligaste av dina vänner? Måste jag välja...Någon av mina fnitterflickor
vem är snyggast av dina vänner? Alla är så underbart snygga ;)
vem är den du helst har filmkväll med? Alla :)
vem av dina vänner är mest ''evil''? Hehehehe, fnitterflickorna >:)

- 10 frågor om din familj
vem står dig närmast? mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jupp
vem är farligast i din familj? Jag >:)
vem ser roligast ut i din familj? Mamma, när hon sjunger "sudda bort din sura min"
vem är coolast? ingen...
har ni något husdjur? vi hade
vem har du mest gemensamt med? pappa
vem står för underhållningen? JAG :D
vem sover du oftast med? Ingen :)
roligaste kvällen med familjen? Kan inte beskrivas!

- 10 frågor om idag
vad har du gjort idag? Hehehe, spelat minigolf
vad ska du göra nu? sooova
har du gjort något dåligt idag? Nej, tror inte det?
vad har du ätit idag ? En står fet hamburgare
har du duschat idag? japp
är du trött nu? jaaaa
vad händer imorron? HARRY POTTR!
går du i skolan? Sommarlov ♥
har du varit i skolan idag? ...

- ANNAT
Hur mår du just nu? Perfa,
Har du piercat dig? ha-ha
Är du hungrig nu? no
hur mkt är klockan nu ? 1.40
Vilka sidor på internet är du inne på nu? Blogg.se, Facebook

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Emma A (fast jag missade visst det)
vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a dig senast? Victor
Vem sms:a du senast? Ivar :)

FAMILJ 
Hur länge sen var det du träffade din morsa? I Torsdags
Hur länge sen var det du träffade din farsa? Han sover bredvid mig...

- ÖVRIGT
Gillar du punk? nej
Har du sminkat dig idag? Noo

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? No
Vilket är ditt favoritband/artist? Hela min spotifylista
Vad gillar du för musik? Hiphop, pop R´n´B  osv.

- KLÄDER 
Har du fler än fyra linnen? Japp
har du fler än 3 jeans?  nej
Har du fler än 5 tröjor? ja

- SMINK OCH HÅR 
Använder du mascara? ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? Ibland
Använder du volymspray? Har väl hänt 
Använder du mousse? När jag är hos pappa
Använder du deoderant? ja
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? njae
Använder du läppglans/läppstift? japp
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? nej
Uppsatt hår eller hängande? Både och
Plattar/lockar du håret varje dag? Luggen, när jag orkar...
Målar du tånaglarna efter varje gång du har duschat? nej

KÄRLEK 
Är du kär just nu? nejj
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? fråga inte mig
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? no
Vad hette din första pojkvän? Simon
Hur länge höll det? 2 år? dagisstyle
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? både och
Har du varit tillsammans med två stycken samtidigt? Noo
Vem sov du bredvid senast? pappaa
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? *avslöjas inte*
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tsm? har ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? neej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  ALDRIG
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? slapp, men modern (helst keps, så jag kan sno den ;))


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A S

SVAR; det är bra :)

2011-07-14 @ 02:16:23
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAHHA,sno kepsen,det är "emma style" ;D

2011-07-14 @ 13:40:30
URL: http://photobymoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0