}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

5-2

Vi förlorade mot Norge. Inte för att jag kollade så mycket på matchen, jo kanske första halvlek. Sen gick jag iväg med mina fotobollskompisar, och ja. Det var kul. VÄLDIGT kul
När matchen var slut fick man kasta golfbollar runt en flagga och den som var närmst vann någonting (förövrigt så stod jag och kastade bollen lite, sen råkade jag kasta upp den på ett tak. Och fick köpa en ny)
Precis när matchen slutat så började mina killkompisar kittla mig, och ja på en stentrappa. Och jag drog huvudet bakåt och slog i huvudet. Aj... Så när jag kom hem var jag både yr och hade huvudvärk. Oupsie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0