}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Dessies låt

Ja, efter en lång (ja och då menar jag LÅNG) väntat har Desirée Nilsson (Dessie för er som inte vet hennes riktiga namn) släppt sin låt Watcha Got.
Här är den:
Vad tycker ni?
Jag tycker den är helt okej, inte för att jag kommer gå runt och lyssna på den som jag gör med många andra låtar. Men den har faktiskt hamnat i min partylista.
Här har ni låten på Spotify
De tre andra bloggares låtar:
Kissie ~ Success

Peter08 ~ Sture P
Hugo Rosas ~ Bara för ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0