}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

??

Jag fattar inte varför mms inläggen inte kommer upp.
Iallafall så var det skolavslutning idag. Efter det gick jag, mamma, Emma och Roger till stan och kollade på typ bilar och fikade.
Jag har nu vart hemma ett tag, men mamma ville att jag ska ut igen. Så det är bara att sätta sig på cykeln och cykla ner till stan.

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Ha en fin dag sötnos! :*



gLÖm inte att tävla om en super snygg ring också, anmäl dig på bloggen, :D

2011-06-11 @ 08:58:08
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0