}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hejhejhej

Ja... idag så slutade vi runt halv 1. Men när jag kom hem hade jag ingen lust att blogga... Ja slappade framför datorn. Runt kvart över sex cyklade jag till Koppis (fotbollsstadio) där mitt lag spelade idag. Jag var inte så insatt i matchen eftersom jag, Ella, Ellinor började med att sitta och kolla på olika videor på Youtube, men sedan kom Eric, Eric/k och Tobbe, och ja vad kan man säga? Flummigt...
Men vi vann med 5-1!
Imorgon är det min tur att spela match, 10.00 i Slätta!
Juste. Jag skaffade Twitter idag! Jag tänkte om ni vill se varför jag inte bloggar, eller vart jag håller hus kan ni följa mig här

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0