}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hejsan

Idag hade vi klassresa, till Gävle/Alborgen! Det var sjukt roligt, för er som inte vet vad det är, så är det en det ett hus fullt av celler. Liknande fångarna på fortet.
Nu sitter jag och väntar på att Simpsons ska börja. Ikväll blir det tidig sänggång, eftersom vi ska ha Tri4fun. Simma 100/200 m, cykla 2 km och springa 1 km!
Svettigt...
ojojojojojoj, men jag orkar inte ta en ny bild så ni får se en ganska osmickrande sida av mig... usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0