}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hmm...

Emma bad mig skriva nå kul...venne riktigt va ja ska skriva..hahahh
Ja spelad ehandboll i leran idag på gubbängsfältet ^^ lite halt...hhah
Men aja...
Vi van båda matcherna :D
Jag läste i Frida om typ tre killar som hade typ luktat på olika tjej parfymer och typ givit poäng till dom...men iaf så fanns de en parfym som verkade lukta gott och som ja ville köpa..och sen hittade ja den här hemma typ helt oanvänd :D

Nu ska ja ta och kolla på tv6play på vampire diaries *bästa serien*
Herrå!!!
Pusch! <333


Min blogg om ni e nyfikna :)

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

NU är vinnaren dragen, kika in och se om det blev DU! :* Om inte kommer det upp nya tävlingar snart, så håll utkik :)

2011-06-20 @ 10:53:19
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0