}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Kunde inte motstå

Jag kollade igenom min kokbok och fick då se sockerkakan. Gissa om jag bakade den?
Svar: Ja
Dessutom hällde jag i kakao så det blev någon blanding av sockerkaka och chokladkaka.
Finns det nåt som heter chokladkaka? Hm...
Ni får bilder av mina "mästerverk" efter friidrotten. Om det är någon friidrott, det spöregnar och det är tävling så jag har faktiskt ingen aning.
Såhär fina är mina kakor. Kanske inte... Men nästan!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till och ha en bra kväll :)

2011-06-20 @ 20:48:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0