}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Lucas Grabeel

Visste ni att i den nya och sista säsongen av "Smalville" ska Lucas Grabeel medverka. Jag tror han kommer spela en Luthor ex. Lex luthor lillebror.
Lucas Grabeel är ju tidigare känd som Ryan Evans i High School Musical.
Eftersom jag följer Smallville, och jag känner igen honom kommer det bli väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

lycka till, igen;)

2011-06-13 @ 21:23:09
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0