}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Match:

Idag spelade vi match mot Slätta. 5-3 till de, men vi hade de snyggaste målen! Jag tyckte att vi spelade på bra ändå!
Vi måste bli bättre på mittfältet bara sen är allt klart!
Nu har jag inte så himla mycket mer att säga förutom att jag inte har något att göra... Vi får se hur det blir resten av dagen!
Just nu får den här fräääsiga kaninen från We ♥ it stå för bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0