}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Sista inlägget

Alltså, inte föralltid. Utan via dator tills måndag. Eftersom jag snart åker och kollar på match och inte tar med mig dator till Roger, kommer ni bara få mobilinlägg. Kanske om hur det går på cupen och så. Kanske kan jag tillochmed få Maija att blogga åt mig, det skulle vara riktigt bra!
Nu måste jag iallafall skynda mig och plocka ihop det sista.
Vi hörs efter matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0