}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Te!

Om ni är trogna bloggläsare ser ni kanske att jag har tagit bort linjen under rubriken, detta för att de flesta rubrikerna hamnar under linjen!


Nu sitter jag och Maija och dricker te, hon spillde nyss ut lite. Panik...
Men nu har vi torkat upp det och sitter osocialt med våra datorer.
Jag packade nyss inför kollo/sthlm. 3-4 veckor ska jag vara borta!
Lista över veckorna:
  1. Kollo: 1 vecka
  2. Vara med pappa eventuellt Göteborg och Halmstad (vet inte hur länge vi blir borta)
  3. Vara ute på skärgården: 1 vecka
Som ni ser behövs mycket packning, det vill säga ungefär HELA min garderobe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0