}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

The Emma (and Maija) Style of Midsommar

Jag hade min nya klänning från H&M och ett par tights med spets. Och även mina spetshandskar! De enda skorna som passade bra till mina kläder var mina gladiatorskor, som jag inte har hunnit visa upp här på bloggen än, men jag kan visa en bild snart!

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nu är vinnaren av ögonskuggspaletten presenterad på bloggen! :)



P.S Var gärna med och tävla om produkter från Reztart, det räcker bara med en kommentar! :)

http://adaras.se/2011/june/vinn-produkter-for-500kr-fran-reztart.html#comment

2011-06-25 @ 21:13:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0