}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

The Emma Style Of Today

Idag blev det en snygg klänning, men eftersom jag måste ha mobilen med mig så gick inte det.
Då tog jag ett par shorts, drog upp tröjan och voilá så en skitsnygg sommaroutfit!
Ett tips till smink är att alltid ha läppglans. Det ser väldigt sommrigt ut! Lätt och snyggt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Fina bilder ^^ vad ska du göra idag då?



Kram

2011-06-13 @ 11:03:11
URL: http://alexbloggis.blogg.se/
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Nu är vinnaren i tävling nr 2 dragen, kika in och se om det blev du. Annars kan du ju anmäla dig igen redan NU! Hihi, puss

2011-06-13 @ 17:01:44
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0