}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ute på balkongen;

Nu sitter jag ute på balkongen, det är två tjejer som bor på i mitt hus som spelar basket. Det känns skönare att sitta ute en sånhär en kväll! Sitta inne och häcka, inge kul..
Fast det är liiite kyligt så flisen är på! Musik i hörlurarna, det är bara allmänt chill.
Ni ser kanske att jag bytt tröja, ja... Detta kändes mer mysigt, om ni förstår?

Kommentarer
Postat av: Moa

men den var väl inte blå? ;ooo

2011-06-02 @ 23:18:30
URL: http://photobymoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0