}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Dubbelsport

Idag blev det som sagt både friidrott + det som kallas fotboll :)
Så jag är helt slut nu! Men det gick okej, och jag var dubbelt så uppspelt eftersom det var första målvaktsträningen.
Det gick helt OK fast jag kände ju att jag var lite otränad i just det ämnet. Men jag har faktsikt börjat passa med vänsterfot :) Så det är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0