}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Ena stunden var man hemma

Och andra var man på stan för att möta min sötaste kompis Lova. För er som inte vet så träffades vi på ett kollo för några år sedan :)
Vi skulle kolla på kläder och gick in på hm, ena stunden var det fullt av folk och andra så stod vi i ett omklädningsrum och provade kläder då en tjej som jobbar där säger; Jag släcker nu, vi har stängt.
Förstår ni hur pinsamt det var? :o
Iaf, då gick vi hem till mig och kollade på Djävulen bär prada. Då hade vi även poppat popcorn som vi glömde i mikron liiiiite för länge. Så under filmen åt vi brända popcorn med myyyycket salt!
Sen kollade på mina melodifestivalenskivor, på gamla låtar :)
Efter det så blev det Billys Pan Pizza till filmen Fötrollad.
Hon gick hem halv 12 och vi möttes vid 5 liksom :o Snacka om att ha kul!

I Somras :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0