}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

In Happines!

Idag på stan fick jag med mig ett par jeansshorts och ett par solglasögon, och en tröja. Bilder kommer snart
Nu är det bara 10 minuter kvar till Simpsons, så jag tycker alla kan byta kanal :)
Under tiden blir det att göra en liten present till Maija, men dock säger jag inte vad det är, hon läser ju nämnligen min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0