}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Mäja ♥ Ämmå!

Haha. Jag och Maija chattade lite, och så började jag skriva lite kul så nu har vi vårt egna kuliga språk!
Nu mår jag myyyycket bättre och kommer gå till träningen ikväll, stav som vanligt eller?
Just nu; Scrubs. Snart ska jag äta och dra till träningen! Vi hörs via mobilen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söt blogg :)

2011-03-21 @ 18:48:08
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0