}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Multivitamin

Detta är en helt underbart god dryck! Först blev jag misstänksam, eftersom. Den är orange?
Men sen smakade jag den och gash vad den är god, jag bara springer omkring och hoppar.
Även fast den är söt innehåller 9 vitaminer!
Den finns att köpa på de vanliga affärerna: Ica, Maxi och Willys, ja...
OBS! Får ni lätt sockerkickar som jag, är denna en dryck som jag ska varna för, myyycket socker ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur det e gott=)

2011-03-30 @ 21:36:20
URL: http://rabrobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är as gott :D

2011-03-31 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0