}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Nagelväskan

För några veckor sen så la jag alla mina nagellack i en liten väska. Nu har jag köpt nya nagellack. Så i förrgår så letade efter den väskan, hittade den, men inte nagellacken. Men idag: så hittade jag en annan väska. Och där låg de. Tydligen tyckte mamma att min gamla väska blivit för liten ;)

Den förra väskan (köpt i USA förra året)

Den nya. Jag fick den när jag var 7-8 år. Jag hade då nyligen sett en film med en tjej som säger att det gucci.
Och då var det samma "typ" av matrial. Så jag sprang omkring till alla och sa: Jag har en Gucciväska!!! :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0