}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Nu blir det monopol och glass!

Det gillas STARKT! Såklart är det Ben and Jerrys ;) Baked Alaska för alla er som ville veta det.
Idag har det gått helt okej med snowboarden. Jag gjorde små små framsteg. Men det var så dimmigt idag så att vi beslöt oss för att inte åka skidor (jag och Emma åker snowboard på morgonen) pga att det var så himla dimmigt. Så vi åkte till Lindvallen och badade på experium. Snabb recension av det; Kul, två (och en halv ;)) rutschkanor. Ström och utomhusbad. Minus att det var lite litet och lååååååååååång kö.
Nu ska jag njuta av glassen :)

Kommentarer
Postat av: Sally

Haha, snowboard. Ska aldrig mer åka det, har gips atm pga snowboard. Fyfan.

2011-03-01 @ 21:13:02
URL: http://pacmanhora.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: ja , säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig också! :)

2011-03-01 @ 23:16:09
URL: http://gustafssonerika.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv superkul att du är med i dagens blogg :D

2011-03-01 @ 23:22:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0