}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Roger;

Nu sitter jag hos Roger och kollar lite på Simpsons.
Men jag kände ett sug efter att blogga, så jag tänkte ge er ett litet inlägg!
Ikväll blir det att plugga Engelska eftersom det är både muntligt och skrivligt förhör på det imorgon.
Jag ska ge er ett litet tips till en blogg; MIN OCH MAIJAS MODEBLOGG! läs följ och kommentera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0