}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Så tråkigt man kan ha!

Namn: Emma Elisabeth Schröder Wagner 
Piercingar: Som alla andra, i örnonen ;)
Tatueringar: Ja, över hela min kropp! Jag är tolv, gissa? ;)
Längd: 164 cm :)
Skostorlek: 38-39 
Hårfärg: Cendré tror jag det hette (:
Fräknar: Nopp, men vill ha!
Kär? Nej ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Njaa. Både och ;)
Röker du? Aldrig!
Vilket schampo använder du? Något bra schampo, som har ett okänt namn men är grymt!
Vad är du rädd för? Inte så mycket faktiskt... 
Gillar du berg- och dalbanor? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Senaste…

Filmen du hyrde?
The Karate Kid tror jag :)
Filmen du köpte? Det var längesen jag köpte en film.
Låten du hörde: Empire State Of Mind - Jay-Z
Personen du ringde? En rolig typ från sthlm :)
Personen som ringde dig? Pappaaa :)
TV-program du såg? The Simpssooons!
Person du tänkte på? Ojojoj. Min hjärna översvämmar med tankar såå... Hm... Sonia, Bella, Julia, Maija... De gamla vanliga roliga typerna 

Favorit…

Låt:
SÅ MÅNGA!
Sport: Basket/Friidrott/Fotboll :D
Dryck: Coca cola!
Kläder: KJOL! Eller klänning!
Film: Harry Potter! 
Bil: Ferrari med cab ;)
Serie: Simpsons/Legend of the seeker/Scrubs/Desperate houswifes/ How I met your mother. För att nämna några ;)

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Japp :/
Gråtit över en flicka? Det med!
Ljugit för någon? jA...
Varit i slagsmål? njaa...

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit?
Inte så många, blir inte sårad så lätt :p
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet. Kan ju inte gå runt och fråga alla ;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alla, eftersom jag går i grundskolan :P
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3! Men bilder har jag annars hamnat med på !

Senaste…

Boken du läste?
Twilight! On English baby!
Personen du fick e-mail av? Räknas Facebook som en person? 
Personen du fick sms av? Sofie :)
Saken du köpte? Ojojoj! Har inte shoppat på länge :o


Vad har du gjort idag?
Sims :3
Brukar du svära mycket? Njaa, försöker sluta nu !
När stiger du upp på morgonen? Beror på ;) Inget som jag kanske ska ta upp...
Vad har du på dig? Bekväma saker som kallas kläder vettu ;)
Vad ska du göra ikväll? Sims/plugga!/träna!
Vad är du allergisk mot? Inget :o
Håkan Hellström eller The Ark? Svårt! ;) 
Gillar du ketchup? Mums!
Är du glad nu? Haha ja!
Var du glad igår? Jupp!
Vad dansar du till? Allt möjligt 
Stockholm är…? Min hemstad!
Göteborg är…? - Wannabe sthlm :p
Kan du sjunga? Njaaa, vet inte om man kan kalla det sjunga ;)
Spaghetti eller makaroner? Allt som innebär pasta är bra!
Land du vill besöka? Alla! :p

Kommentarer
Postat av: Ellinor Pettersson

snygg header :)

2011-03-15 @ 14:28:30
URL: http://ellinorsarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0