}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Sims är coolt

Jaa. Tänkte inte starta "bloggdatorn" än. Tänkte bara spela Sims ett tag framöver. Jag har tagit lite kort med kameran som jag också ska visa, sen även en liten lektion till det! Senare så har ju Roger en typ, middag. Och då kommer min kompis gabriella från Sthlm hit och hennes familj. Alltså min mamma och hennes mamma är typ bästa kompisar ;)

Kommentarer
Postat av: MiCKiS

The Sims är bra roligt! :D

var jättelänge sedan jag spelade det dock ^^

2011-03-26 @ 12:09:36
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Mikishow

heej kan du gilla min blogg på facebook

den heter



mikishow.blogg.se



på bilden är det jag och det är lila bakgrund och lite rosa plzz. om du gillar den säg då vad ditt facebook namn är så senare länkar jag dig..

2011-03-26 @ 12:12:14
URL: http://mikishow.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0