}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Studiedag!

Idag är det studiedag! Det var riktigt skönt att sova ut. Jag har precis kollat klart på Legend Of The Seeker, men nu ska jag göra något som jag inte gjort på veckor. Spela sims!
Jag fattar inte att jag kan ha hoppat över det i flera veckor nu! :o
Så inte så mycket uppdatering just nu på morgon, men senare på dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0