}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Träningen gick bra :)

Min grupp började med höjdhopp och i början rev jag hela tiden, då blev det liksom lite depp. Men sen liksom så bara funkade det, och sen gick allt bra. Och i helgen blir det tävling i 60 m :) Idag kom jag ungefär 2 eller 3 för det mesta när vi trännade 60 m. Men då kommer ju även Maijas kompis från hennes nya skola, och hon ska tydligen vara jättesnabb. Nervöst...

Ja det går jättebra att springa med bruten arm!

Kommentarer
Postat av: Felicia (maijas kompis)

hahahah! :D aah, ja kmr slå dej grymt! ;)

neerå bruden, men jag ska göra vad jag kan (it illa ment, men alla vill ju vinna ;P)...

Hare gött, så ses vi i helgen! :) <3

2011-03-09 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0